Presentación del blog

¡Saludos a tod@s!

Como su mismo nombre indica, este blog está destinado a recoger, paso a paso, todas mis salida, excursiones, rutas y viajes. Siempre a pié. Pequeñas escapadas, visitas a pueblos, rutas cortas, largos recorridos... Pero siempre a pie.

Mi idea es dar a conocer y compartir con todos mis lectores esos maravillosos rincones que muchos desconocemos y pasamos por alto, cuando están ahí, muy cerca de nosotros. O no tan cerca...


miércoles, 16 de noviembre de 2022

HISTORIA DEL CAMINANT PER CATALUNYA - Els meus inicis

 Com em vaig iniciar jo en el programa


Mai podré oblidar quin va ser el meu primer programa. Ni com va anar perquè jo comencés a col·laborar amb l'equip del Caminant per Catalunya. Ni els nervis, l'angoixa, la por... 

Tot plegat va ser un cúmul d'esdeveniments. Penso que va ser el resultat de que, en aquells moments, m'apuntava a un bombardeig. 

Si s'havia de pujar... es pujava! 
Les Agudes pels Castellets, al Montseny.

I de tot això ja fa vuit anys. Vuit anys! Com passa el temps!

Tot va començar amb un blog. Amb aquest mateix blog on estic escrivint en aquests moments, "Blog del Caminante". Sabeu que en un blog es poden comentar les entrades, oi? Doncs en un dels blogs que segueixo vaig veure un post en què un noi havia fet una ruta pels voltants del poble on jo m'havia criat. Em va fer gracia i així ho vaig fer constar en l'apartat dels comentaris. 

Van passar uns dies i aquest noi em va enviar un missatge: "Som un grup de caminants de Martorelles i aviat vindrem a fer una ruta a prop de casa teva. Vols venir amb nosaltres?"
Ja he dit que en aquella època m'apuntava a un bombardeig, i... vaig dir que sí, clar...

Primera foto de grup amb els Trotacamins de Martorelles

El dia 7 de juliol de 2013 vaig fer la primera sortida amb el grup Trotacamins de Martorelles.


LA MEVA PRIMERA RUTA AMB TROTACAMINS


Al començament, m'avisaven tan sols quan venien a prop de casa. Però no vaig tardar massa a anar amb ells a totes les sortides i en integrar-me al seu grup. Un grup de gent meravellosa.

En una d'aquestes sortides, el mateix noi que em va convidar a anar amb Trotacamins, em va dir: "He presentat una sortida a l'equip del Caminant per Catalunya. Si l'accepten, anirem al Montseny. Vols venir?"

No sé per què em va fer aquesta pregunta, si ja sabia que diria que sí... i així va ser com vaig entrar en contacte amb l'equip del Caminant per Catalunya.

Aquesta primera sortida que vaig fer amb la gent del Caminant per Catalunya va ser el dia 31 de maig de 2014. En aquesta ocasió vàrem anar al Montseny, a fer el turó de Samont, des de Can Cuc. 

Foto de grup de la primera sortida amb el Caminant per Catalunya.
Cim del Turó de Samont

Aquesta en concret és la primera sortida que vaig fer amb la gent del Caminant per Catalunya.


TURÓ DE SAMONT


Vaig començar a sortir de tant en tant amb ells, d'acompanyant. Fins que al cap de poc ja era assídua de les seves sortides. 

Un dia, com aquell qui no vol la cosa, el director del programa em diu: "Clarita... tu no ens prepararies un programa pels voltants de casa teva?"

Al principi, em va semblar impossible, posar-me davant la càmera; "Qui, jo posar-me davant la càmera? De cap manera! No en soc capaç!" - Aquesta va ser la contesta que li vaig donar al director.

El primer programa el vaig fer el 24 de gener de 2015 i va ser un recorregut per l'Ardenya. Vàrem fer els Carcaixells i el Montclar des de Solius.

Primera sortida amb el Caminant per Catalunya.
Els Carcaixells, molt a prop de casa.

En aquest enllaç trobareu la crònica de la sortida

SOLIUS - CARCAIXELLS - MONTCLAR

I així va anar la cosa. A partir d'aquell dia vaig començar a buscar rutes, racons per visitar, pobles i llocs que ni jo mateixa sabia que existien. 

Hem fet rutes en les que ens ha acompanyat molta gent...

Entre 14 i 16 persones ja es un bon grup,,,

O com aquesta, que semblaven una serp multicolor enfilant-se per la muntanya.

A la Vall Fosca

I d'altres amb el mínim imprescindible.

El càmera i la presentadora. El mínim imprescindible...

Buscar els llocs on anar, planificar la ruta, el recorregut, buscar la informació dels llocs per on havíem de passar, saber fer anar un GPS... tot plegat un gran repte per una persona com jo, que ni tan sols era caps de canviar l'hora del rellotge del cotxe sense ajut! 

Em vaig haver de posar les piles...

He d'agrair a tots els meus compasnys d'aventures el seu ajut, la seva paciència i, molt especialment, la seva amistat.

1 comentario:

  1. El temps sembla que anat depressa , però an sigut ja moltes sortides i les que vindran.

    ResponderEliminar

Agradeceré cualquier comentario